Dotkom

Tech szektor pénzügyi szemmel

Magamról

2015. május 30. 12:20 - Dr. Justice

37777898_l_copy2.jpg

 

Somi András vagyok, és legalább 2003-04 óta foglalkoztat a befektetések és a tőzsde világa és a technológia. A különféle kütyük pedig mindig is érdekeltek. Újságíróként és elemzőként kezdtem, 2015 tavasza óta pedig ahazai piac egyik legnagyobb befektetési szolgáltatója, a KBC Equitas online lakossági üzletágát vezetem.

A Dotkomot 2010 őszén indítottam el, a célja pedig nagyon egyszerű volt: megismerni a technológiai szektort, hogy valódi befektetői nézőpontból nézhessek ezekre a vállalatokra. Azt lehet igazán megérteni, amiről nemcsak olvas az ember, hanem ír is.

2011-től a KBC Equitas vezető elemzőjeként "hivatalból" is befektetési ötletekkel foglalkoztam. Ezek közül jó pár technológiai vonatkozású, például a Nokiára, a HP-re vagy a Microsoftra vonatkozó befektetési ajánlásunk is tekintélyes eredményt hozott az ügyfeleinknek, és mind valamilyen módon a Dotkomra fordított idő eredménye is volt.

somi_andras_6615l_copy2.jpg

Somi András

2006-2010: Portfolio.hu, elemző-újságíró

2011-2015: KBC Equitas, vezető elemző

2015- : KBC Equitas, online üzletágvezető

KONTAKT

Email: dotkomblog [kukac] gmail [pont] com

LinkedIn: hu.linkedin.com/in/somiandras

Facebook: http://www.facebook.com/dotkomblog

Sajtósok, PR-osok figyelmébe: A Dotkomon 2010 óta egyetlen egy sajtóközleményt sem jelent meg. Nem véletlenül, úgyhogy kérlek, ne is küldj ilyet nekem.

komment
Címkék: intro
süti beállítások módosítása