Dotkom

Tech szektor pénzügyi szemmel

Van egy startupod? Itt vagánykodj!

2012. augusztus 23. 14:49 - Dr. Justice

Ma kaptam egy emailt, miszerint lehet regisztrálni a budapesti Seedcamp startup-versenyre, és terjesszem az infót, ha tudom. Mondjuk nem is tudtam, hogy lesz Magyarországon Seedcamp rendezvény, de jobb későn, mint soha. Merthogy szerintem ez egész nagy durranás.

Az egymást érő kisipari startup-versenyeknek nem vagyok nagy rajongója, néhányon voltam az elmúlt pár évben, és nem sok maradandó élménnyel lettem gazdagabb. Ami nem jelenti, hogy ne lehetne ebből jót kihozni, valószínűleg az Ígéret Földjén is hasonló arányban állnak a haszontalan ostobaságok és a sikerre legalább szemernyi esélyt mutató startup ötletek, de nekem ehhez valószínűleg nincs elég türelmem.

Annyit viszont azért én is tudok erről a szcénáról, hogy a Seedcamp néhány súlycsoporttal feljebb játszik a sima hétvégi marketingszemináriumi szituációs játékoknál. Aki nem hallott még erről a programról, érdemes átnézni a honlapjukat, ahol van egy tartalmasabb bejegyzés is a készülődő budapesti rendezvényről.

De most elég a szövegből, minden információ kiderül az alábbi levélből. Ha van egy fasza startupod, akkor itt kell mutogatni, nem a Fröccsteraszon. A jelentkezési határidő szeptember 16, és itt tudtok regisztrálni.

Seedcamp Budapest is set to take place on October 25th in downtown Budapest and applications have just opened. We aim to bring together 20 of the best early stage tech start-ups from all over the world and expose them to our top entrepreneurs, investors and developers to participate in a day of intense mentoring and networking.

Are you an entrepreneur ready to take the next step? If yes, get started on your application to become part of the Seedcamp Family, besides investment, a huge peer network you'll benefit from the founder’s pack worth over €150k with the lately added Amazon Web Services credits.

Make sure you seize the occasion by showing us why your team and company in particular deserves a spot! Deadline is September 16th: http://bit.ly/rlUq7

komment
Címkék: startup seedcamp
süti beállítások módosítása