Dotkom

Tech szektor pénzügyi szemmel

Vissza a valóságba

2012. május 06. 10:00 - Dr. Justice

Az elmúlt egy hetet kisebb részben Brüsszelben, nagyobb részben Barcelonában töltöttem, szigorúan és kizárólag pihenéssel. Nem is foglalkoztam a világ történéseivel, így persze picit lecsúsztam az évezred internetes IPO-jának friss híreiről, de nem búsulok, mert soha ennyire nem élveztem még, hogy nincs internet a zsebemben (na jó, ahol lehetett, azért rákapcsolódtam valami kóbor wifire, hogy aztán rájöjjek, egyáltalán nem érdekel, ami az internetből folyik).

Egy a lényeg: némi aklimatizálódás után jönnek majd az újabb posztok, Facebook természetesen, de ugyanígy szeretnék foglalkozni a jobb sorsra érdemes Research In Motionnel is (alaposan elintézték a héten, azt kell mondjam, nem véletlenül), meg ami adódik. Stay tuned!

komment
süti beállítások módosítása